Subject: FW: Kanama liiklussõlme ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine ja KMH algatamata jätmise kohta seisukoha küsimine
From: "Marge Kelgo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 08:54:57 +0200

Tere

Edastan Saue VV kirja registreerimiseks.

Parimate soovidega

Marge Kelgo

Projektijuht

Projekteerimise üksus

5349 9226

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 12, 2024 3:59 PM
To: Marge Kelgo <[email-masked]>
Subject: Kanama liiklussõlme ümberehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine 
ja KMH algatamata jätmise kohta seisukoha küsimine

Tere

Käesolevaga Saue Vallavalitsus kooskõlastab OÜ Reaalprojekt töö nr P24015-1 
„Riigitee nr 11 Tallinna ringtee Kanama viadukti ümberehitamine ja Rahula 
kogujatee projekti koostamine. Kanama liiklussõlm.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.